Sala de prensa / Noticias locales de la compañía / Atlas Copco Colombia recibe premio nacional a 30 años de trayectoria empresarial

2016-12-07

Bogotá, 5 de Diciembre de 2016. La Cámara Colombiana de Infraestructura (CCI) entregó un reconocimiento a Atlas Copco por su trayectoria empresarial en Colombia.

Atlas Copco Colombia - National Award
“Son tres décadas siendo un aliado clave en construcción de vías, túneles e hidroeléctricas, también en minería y como líder en la  fabricación de compresores, nos honra recibir este reconomiento, una oportunidad para ratificar nuestro compromiso de seguir entregando soluciones sostenibles al mercado Colombiano” Afirmó Chris Heap,  Gerente General Regional del área de Negocios Minería & Excavación de Rocas.

El galardón fue entregado en manos del Presidente Santos durante el   XIII Congreso  Nacional de Infraestructura que se llevó a cabo a finales de Noviembre de este año en Cartagena, Colombia.

Atlas Copco Colombia receives national award for 30 years of business in Colombia

Atlas Copco Colombia - Premio
Bogota. December 05, 2016. The Colombian Chamber of Infrastructure (CCI) presented Atlas Copco an award for completing 30 years of business operations in Colombia. "For three decades we have been a key partner in the construction of highways, tunnels and dams, also in mining and as a market leading supplier of air compressors and, we are honored to receive this recognition. This is an opportunity for us to re-confirm our commitment to continue offering sustainable solutions to the Colombian market." said Chris Heap, Regional General Manager of the Mining and Rock Excavation Business area.

The award was delivered by Santos, Colombian President, during the XIII National Congress of Infrastructure celebrated at the end of November of this year in Cartagena, Colombia.